Fyra.

Bloggappen vill inte funka ännu nej, tråkigt för den och tråkigt för mig!

Snacka om att jag är en humörsmänniska - ibland undrar jag om jag har damp för jag påverkas så mycket av alla runt omkring mig och kan bli grinig på en halv sekund. Inte ok!!

Tur att jag har världens goaste Lollo att ventilera med - blir alltid glad efter att ha pratat med dig!

Orkar inte riktigt skriva ner allt som irriterar mig och vad jag vart grinig på för då blir det en halv bibel så därför släpper jag det helt och försöker rycka upp mig och kolla på lite fotboll istället!
Sen blir det givetvis något avsnitt av One Tree Hill också, beställde hem säsong 2 och fick den idag - love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0