Ett.

Det där med att designa om bloggen var inte riktigt min grej. Jag raderade hela bloggen istället och fick starta om den. Sånt är livet - den blir fin snart igen när Carro löser.

Livet snurrar på som vanligt. Händer inget speciellt, jobbar, tränar, städar, fryser - jag är inget fan av höst precis.
Visst det kan va mysigt med mörker och tända ljus men denna kylan och regnet det funkar inte för mig! Varje gång hösten kommer undrar jag varför jag bor i Sverige!?

Jaja inte mycket att göra utan bara att traggla sig igenom detta så är våren och sommarn snart här!

Denna helg är grymt efterlängtad! Jag ska bara ta det superlugnt - pyssla lite hemma och bara vara! Nästan så att jag hoppas att det regnar och är kallt för jag ska ändå bara mysa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0