Tolv.

Underbara härliga måndag! Eller vem försöker jag lura?
Jag hatar måndagar!

Denna har dock vart helt ok, givetvis grymt segt att gå upp. Tar minst en kvart för mig att inse vilken planet jag är på sen är det alltid löpning till jobbet.
Iallafall, helt ok dag på jobbet. Inget speciellt men funkade.
Sen löpet till buss för träning med tjejerna.
Idag var det rehab och fys på schemat. De skötte sig superbra och tror kropparna behöver sig en rejäl genomgång nu.

Efter träning var det ett par utvecklingssamtal och sen dags att ta sig hem. Hemma gav jag mig själv 2 val. Städa eller träna.
HAHA svårt val. Jag hatar att städa så givetvis blev det gymmet. Long time, no see.

Dags att jag tar tag i det där med träningen och jag hoppas jag orkar hålla i det lite nu, behövs verkligen!

Imorgon är det jobb från 7.30-19.00 så nu blir det lite OTH, varm mjölk och gonatt :)

Kommentarer
Postat av: Emma

jätte fin blogg! kolla gärna in min blogg med och släng gärna in en kommentar om du har lust med det! :D följa varandra via bloglovin? :)

2011-10-22 @ 18:37:18
URL: http://emmawidahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0